Er du vores nye kollega?

Udgivet d.
A/S Aabentoft logo

Vi søger en…

Salgskonsulent med fokus på relationssalg

Har du mange års salgserfaring? Har du lyst til at gøre en ekstra forskel for børn og voksne med særlige behov? Er du empatisk, en holdspiller og målrettet? Hvis du kan nikke anerkendende til disse spørgsmål, så er du måske vores nye kollega.

Aabentoft er en spændende virksomhed med dygtige og motiverede kollegaer, der sætter en ære i at løse opgaver hvor kvaliteten er i højsædet og hvor alle samarbejder for at gøre en forskel for børn og voksne med funktionsnedsættelser. 

Aabentoft søger en energisk og udadvendt medarbejder til salg af hjælpemidler, herunder kommunikationscomputere og sanserum.

Om stillingen:

Du bliver en del af et team bestående af dygtige fagfolk, der lægger en ære i kvalitetsbevidst arbejde, hvor dit job primært vil bestå af salg – lige fra afprøvning og til efterfølgende support i det omfang det må være nødvendigt.

Du bliver en del af et salgsteam, hvor sparring og dialog går hånd i hånd. Din faste plads er sammen med salgsteamet, samt din hverdag vil også bestå at være udekørende, enten for at fremvise produkter eller til borgerafprøvninger.

Vi forventer at du har gå på mod, kan skabe relationer i branchen og har lyst til at blive et ansigt ud ad til.

Arbejdet består bl.a. af:

  • at skabe og vedligeholde relationer, der bygger på tillid
  • at booke og afholde egne møder både fysisk og virtuelt
  • at fremvise og sælge hjælpemidler, bl.a. indenfor områderne kommunikation og sanserum
  • at skabe afprøvninger hos borgere, der munder ud i salg og varetage eventuel eftersalgs support
  • at afholde webinarer og workshops i fællesskab med salgsteamet
  • at deltage i messer

Da det er en nyoprettet stilling, vil du have mulighed for at sætte dit eget præg på hverdagen.

Vi søger:

En engageret salgskonsulent, der forstår at skabe tillid både hos det offentlige og hos borgerne, og som er en god repræsentant for Aabentoft. Du trives med kundebesøg, borgerafprøvninger og du motiveres af at udtænke unikke løsninger.  

Du er ansvarlig, handlekraftig og struktureret. Du hjælper når det er nødvendigt, og du er omstillingsparat ved henvendelser. Du tænker ud af boksen med salgsmuligheder, og du er ikke bleg for at opsøge informationer og forfølge muligheder. Du er ærlig, loyal og serviceminded.

Det er en fordel med kendskab og erfaring indenfor det sundhedsfaglige område, enten gennem tidligere arbejde eller uddannelsesmæssig baggrund.

Vi forventer at:

  • du har salgserfaring
  • du kan varetage dialog med kunder selvstændigt
  • du har teknisk flair og god computerforståelse
  • du evner at skabe relevans for vore hjælpemidler
  • du er udadvendt, iderig og en god kollega
  • du bevarer overblikket selv under afbrydelser
  • du har en positiv og struktureret tilgang til arbejdet
  • du har gyldigt kørekort, min kategori B
  • du vil være med til at leve op til vores målsætning; at gøre en forskel

Vi tilbyder dig:

En sund arbejdsplads med gode kollegaer og sparring på tværs af fagligheder. Du bliver en del af et godt team, hvor du er med til at definere din egen rolle og sætte dagsordenen.

Aabentoft er en mellemstor virksomhed, der servicerer og supporterer hjælpemidler til handicapbranchen. Vi er den markedsledende servicepartner indenfor el– og manuelle kørestole. Du bliver en del af vores salgsteam, hvor vi tilbyder spændende hjælpemidler indenfor områderne kommunikation, kognition, monteringsløsninger og sanserum.

Din base vil være i vores afdeling i Hornslet, Aarhus. Vi tilbyder en fastsættelse på 28 – 37 timer om ugen, hvor nærmere antal timer aftales ved ansættelse.

Tiltrædelsesdato er fleksibel, da vi er villige til at vente på den rette profil. Din ansøgning skal sendes til marlene@aabentoft.dk senest d. 16.05 2021. 

Vi ser frem til at høre fra dig.