Præsentaion af ny MEMOplanner

Udgivet d.

Præsentationsdage den 6. og 7. juni 2017 – begge dage fra kl. 13.00 til 15.30

I anledning af lanceringen afholder vi præsentationsdage, hvor det er muligt at få en nærmere præsentation foruden at se og afprøve de nye MEMOplannere! Tirsdag den 6. juni afholder vi præsentationsdag på Nærum Hovedgade 2, 2850 Nærum og onsdag den 7. juni på Holmagervej 1B, 8543 Hornslet (lige udenfor Aarhus). Tilmelding er påkrævet og er selvfølgelig GRATIS, men ved udeblivelse opkræves der 250 ,- pr. person. Sæt kryds i kalenderen – vi sørger for kaffe og noget sødt til de lækkersultne!

Tilmelding: info@aabentoft.dk

 

MEMOplanneren er en dedikeret løsning, som kan hjælpe dig med at skabe tryghed og forudsigelighed og dermed kontrol over hverdagen. Du får hjælp til at se ugedag og tid på døgnet, samt hvilke aktiviteter du har planlagt i løbet af dagen, ugen og måneden. Du får tydelige påmindelser og kan tilføje tjeklister til aktiviteterne.

De nye MEMOplannere findes i to størrelser – hhv. Medium og Large. MEMOplanner Medium har en skærmstørrelse på 10” og er til at tage med på farten – Leveres med bordstativ og vægbeslag. MEMOplanner Large har en skærmstørrelse på 24” og er beregnet til at stå eller hænge et synligt sted i hjemmet – Leveres med vægbeslag.

  • MEMOplanner Medium – 15.595,- ex moms
  • MEMOplanner Large – 22.895,- ex moms

Begge modeller kan synkronisere med en MyAbilia konto. Denne funktion, gør det dels mere enkelt at hjælpe som støtteperson, men gør det også muligt at få adgang til MemoPlanner kalender fra egen Android smartphone.

Vi søger en kørende servicetekniker på Sjælland

Udgivet d.

Jobbet:

A/S Aabentoft søger en kørende og serviceminded servicetekniker til at servicere og yde support af hjælpemidler til handicapbranchen, primært el – og manuelle kørestole.

Du bliver en del af en fleksibel virksomhed i solid vækst og som er den markedsledende servicepartner i branchen. Du bliver en del af et team bestående af dygtige fagfolk, der lægger en ære i kvalitetsbevidst arbejde. Dit job vil primært bestå af kørende serviceopgaver, og suppleres af værkstedsarbejde, herunder fremstilling af beslag og dele hvis opgaven kræver det.

Arbejdet består af:

  • Mekanisk og elektrisk service af hjælpemidler fra forskellige leverandører
  • Fejlsøgning og udskiftning af mekaniske og elektriske/elektroniske dele
  • Ombygninger og tilpasninger af hjælpemidler til den enkelte bruger
  • Fremstilling af beslag og svejseopgaver
  • Udførelse af lovpligtige eftersyn

Profil:

Vi forventer at du er selvstændig, og tager ansvar for udført arbejde. Du skal være serviceminded og skal kunne begå dig hos handicappede.

Du skal være fleksibel i din hverdag såfremt der kommer en akut serviceopgave. Ligeledes skal du kunne tænke kreativt, arbejde selvstændigt, men samtidig være en teamplayer. Vi forventer desuden at du er ærlig og loyal.

Krav til kvalifikationer og personlige egenskaber:

  • Selvstændig
  • Fleksibel
  • Være et godt ansigt udadtil
  • Mekanisk erfaring til svejseopgaver
  • Interesse og forståelse for elektronik, svagstrøm m.v.
  • Gerne mekanisk eller elektrisk uddannelse
  • Gerne erfaring som servicetekniker
  • Vil være med til at leve op til vores målsætning; at gøre en forskel

Ansvar:

Det er vigtigt at du tager ansvar i dagligdagen og leverer et professionelt stykke servicearbejde. Herunder også at efterlade et positivt og godt indtryk hos den enkelte bruger, at opføre sig ordentligt og professionelt i marken, at planlægge og administrerer sin dagligdag i samarbejde med servicekoordinatoren/ledelsen samt at holde orden og styr på værktøj og servicebiler.

Firmaet:

Vi er en dynamisk virksomhed med korte kommandoveje, hvor fleksibilitet er et nøgleord. Vi tilbyder gode udviklingsmuligheder og gode kollegaer med højt fagligt niveau. Hos os er kunden altid i centrum. Ved at sparre med hinanden samt at løfte opgaver selvstændigt og i fællesskab, afdækker vi altid kundens behov på bedste vis.

Din arbejdsplads er beliggende i Nærum, hvor du møder ind, men afdelingen er en del af en mellemstor virksomhed beliggende i Skødstrup ved Århus. Du skal være bosat i Storkøbenhavn eller Nordsjælland. Det er et nøgleord at du er fleksibel, da akutte sager kan forekomme.

Din ansøgning skal sendes til marlene@aabentoft.dk senest d. 15.12 2016, men send den hurtigst muligt da vi begynder rekruttering løbende.